Some Info ;)

VI PASSAR PÅ ATT NJUTA FÖR FULLA MUGGAR här hemma nu när Älsklingen har semester denna veckan!!!
Kunde inte haft det bättre med strålande sol varje dag. Vi har hängt vid stranden & havet hela veckan.
Vincent är som en liten fisk och ligger på sanden i vattnet hela tiden utan att gå upp... Han lullar runt på stranden och pratar med andra barn, gräver i sanden, äter glass Osv. Eddie ligger i skuggan och njuter av att det fläktar så härligt på honom.. Dom 2 små bissingarna som är på väg upp är sååå söta.

Vinceent är så himla rolig nu för tiden. Han pratar heeela tiden. Säger sjukt roliga saker. Blivit en riktig mammagris också. Sooom jag smälter. Kommer och smeker mig i håret, ger mig kramar och pussar jätte ofta helt självmant... Då känner man sig verkligen älskad. Han är en väldigt känslig kille just nu som behöver mycket bekräftelse och kärlek! Kommit in i en sådan period nu så att han är rädd för mycket och har mkt tankar på "hemska saker" så som spöken och sånt som skrämmer honom..Han säger ofta "Ja äj jädd mamma", och på kvällen när han ska sova så försöker han övertyga sig själv typ: "-Inte jädd" "-Inte jädd" "-Inte jädd".
Stackars mammas lillkille ...

Han är fortfarande helt blöjfri dagtid. Så himla duktig. Han säger till hela tiden när han är kissig eller bajsenödig.
Då går han in i badrummet, drar ner kallingarna, sätter sig, häller i det i toan och spolar. *Väldigt stolt Mami*.
På morgonen är blöjan nästan torr så han behöver kanske inte den på natten heller egentligen. Men han blir väldans glad på kvällen när han får ha på sig blöjan så jag tänker inte ta det ifrån honom än. Vad ska man stressa för liksom? Skynda långsamt..

Blivit väldigt brunbränd och fått mkt färg denna veckan och det är härligt. Innan stranden idag åkte vi och bytte ett smycke Eddie fick på dopet till ett annat och så hade jag fått en lapp på posten om att hämta ut Libero-paketet från 6 mån på Lindex så det gjorde vi också.. Mycket kul där i =)=)

Eddisen är också sååå go och gla´... Han är så himla glad och lycklig så fort man pratar med honom. Man blir såå lycklig varje gång man bara tittar på honom ens.

Jag bara ääälskar mina killar så gränslöst mycket!!! Vad vore livet utan dom?
Ska försöka uppdatera lite bättre.. Men jag verkligen njuter av min familj och av sommaren nu.. Blir nog strandhäng resten av veckan också om det blir fint väder. Man måste passa på varje dag för man vet aldrig när sista Soldagen är ju...

Nej nu ska jag ta mig en kvällsCigg som jag gör ibland när ungarna lagt sig. Jag tycker liksom att jag förtjänar det efter mina hårda dagar. Haha. På kvällen är det min egentid liksom.. En cigg och ett glas iskallt cola på balkan . Lugn och ro med bara mig själv. Sitta och ringa runt lite. Så mycket begär jag liksom. Hahha.
Men det är min "heliga tid" Så skönt att barnen sover hela kvällarna så att man får den egentiden. Annars hade man nog inte orkat=D

Ska smaska lite choklad också och somna i sängen framför Tvn tänkte jag. Vi har ju sovmorgon varannan dag nu när Magnus är hemma.. Man mår såå gott på kvällen innan man vet att man har sovmorgon. Ska sova till 10-11 imorgon.. JIPPI !!!

GODNAAAAAAAATTTTTT. . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0