Sol, bad & Krabbfiske

VARIT EN FULLSPÄCKAD DAG.. Har ju vart en otroligt varmt så vi åkte till Vita Sand i Åsa för Sol, bad & Krabbfiske ;) Parasoll & Babygym till Eddisen så där ligger han sååå gött när det fläktar. Man tror alltid att dom blir varma precis som vi men dom är ju faktiskt i skuggan hela tiden + att det blåser så han va t.om jättekall när jag kände på honom så jag fick lägga på honom en filt.

Vince busa gärnet.. skulle springa längre & längre bort i början men sen lugna han ner sig när vi klättra i berg jag  han (Jag fick gå på tå med högerfoten för i går rispa jag upp foten så det är helt uppfläkt typ.. man kan se in under huden..bläää..så det gör ju såklart svinont varje steg jag tar..tror det fastnade ett sånt där jätte vasst långt blad mellan foten & flipflopen när jag gick så det bara rann blod över hela foten). . så där plocka vi upp massa stenar & kasta i vattnet. Hans älsklingssyssla...

Sen gick jag & la mig och disskuterade med Eddie & dom fiska krabbor !! Hängde där hela dagen i princip.. Åt glass sen gick vi till Cafeét och åt Korv med Bröd och lekte på lekparken som ligger precis vid havet. Det är riktigt idylliskt.

Blev lite för mkt för Vince i slutet som inte sovit middag och haft så mycket hela dagen så han grät och grät. När vi kom hem gick han också på tå med ena foten precis som jag och sa "ont" och då hade han ett sår under foten han också.. SÅ han ville bara sitta i soffan eftersom det gör ont när han går, stackars lillprutten!!!

Vi grillade lite när vi kom hem & åt Tzatziki med feta-Sallad till.. :)
Nu blir det lugn och ro framför "Unfaithful" som kommer på tv9 kl 21 och se fram emot sovmorgon imorgon.. Såå skönt att han ialf fick en veckas semester...

Jag på Möhippan i lördags.. Ganska dragen om man säger så. Ser helt psyko ut. Hahhaha =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0