<3

DOPET GICK EXEMPLARISKT. . . Han skötte sig sååå fint lill-pruppisen !! Sa inte ett ljud på hela tiden. Bara stirrade gärnet som han alltid ska göra när han ser chockad ut ;) Han är ju som nöjdast när han får vara i någons famn så att säga.

Faddrarna fick hålla honom. Jag läste en barn-psalm och sedan fick han vatten på sitt lilla huvud. Hihi. Var ett vääldigt snabbt & smidigt dop ändå;) Vincent kom fram & klappade på honom, pussade & kramade ♥

Gick vidare till församlingshemmet där det bjöds på Mat & Tårta + presentöppning. Måste tacka alla släktingar för all hjälp på dopet med framställning, bortplockning, disk och allt annat.

Under dopfikan så hade jag & några tjejor bestämt att kidnappa min blivande Svägerska charlotte för Möhippa. Hihi. Så vi öppnade champanje utanför församlingshemmet och åkte vidare för att Charlotte skulle få rida & gosa häst. Vidare till hennes kompis i Gbg för mer Champanje & tilltugg.. så Charlotte fick duscha & göra iordning sig. Sen drog vi på Linedance. Sjukt kul, men vaaaaarmt. Sen fortsatte vi till Joe Farelli's för mat och parapldrinkar. Sen till Liseberg & kasta in henne på Gasten.. (Hon älskar spöken, zombies Osv) & sist men inte minst till Gretas (Gaybar)... Dock så var jag ju lite ovan. Inte riktig i deras tempo.. Så att börja med alkohol vid 15 så var jag ganska seg vid 23 så efter Gasten kunde jag inte hålla ögonen öppna & va tråkig & åkte hem.. Jag & 2 till.. Somnade typ på Pendeln. Hahaha. Då kände jag bara "Aldrig mer uut".. Men jag har la blitt en trökig kärring.. Tycker det är kuligare att grilla med vänner hemma & dricka drinkar. Även om själva Möhippan va sjukt kul såklart.. =)=) Så om 2 veckor blir det Bröllop !!!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0