Aug. 20, 2011

Badet var väldigt uppskattat. Vincent älskade "Djungel-lagunen". Vi har vart där massa gånger innan men det är ju alltid olika vad dom tycker i olika perioder och nu när Vincent är ännu äldre är allt roligare också.

Eddie vet jag inte riktigt vad han tyckte.. Hihi, han stirrade på som vanligt!! HIHIHI GOOOSEN!
Han var med i mitt omklädesrum och Vince med Magnus. Man får dela upp det så att säga. Vince har hänt med mig hela veckan nu så han ville va med fassannn !!:D

Han inte blivit någon vila för Vince idag och Eddie har inte sovit sedan badhuset så han däckade för en liten stund sen här. Ska alltid va så enveten med att inte somna på eftermiddagarna!! Magnus ligger och läser för Vince. Han är också helt slut. Jag också. Hahahha, men jag ska tvinga mig & va uppe eftersom det är min sovmorgon imorgon och jag ska sova till typ 11.00 :)

Nu. Chirre. Dirre. Choklad. Cola. Film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0