Ring Klocka Ring :):)

Vi har haft en helt underbar Jul .. Att se barnens lycka & förväntan slår allt. Hur mysigt är det inte att sitta & titta på Kalle Anka tätt ihopslingrad i soffan med sina barn o smaska på en chokladbit o dricka julmust. Det börjar bli mörkt ute, ljusen är tända och man är uppspelt inför det som komma skall = Jultomten... :):) *Livskvalité*

Magnus har jobbat dessa mellandagar så vi har försökt ta det lite lugnt nu efter julen. Har ju öst ned också så det har varit mkt innepyssel. Igår kom Svärmor & hämtade barnen ett par timmar för då fick jag feber igen. Gilla mitt immunförsvar eller = Alltid sjuk, utmattad, och svag. Hahha. Nädå jag försöker att alltid va uppspelt och energifull och hitta på massa grejer. Men jobbigt när grejer ska försöka hindra en jämt.

Iförmiddags var vi ute jag & barnen så Vince fick leka med sina kompisar här ute. Melissa, Oliver & Kalle. Dom hade BobbycarsRace som vanligt.. Jag stod o huttrade i 2 timmar med mina 39 i feber innan jag gav upp o vi gick in..

Hoppas må bättre imorgon för Nyår vill man ju gärna fira :) Vi har planerat 3rätters tillsammans med Joakim & Sofia (Magnus bror och min Svägerska + bebe) och Champanje till 12slaget.. Smälla raketer med Vince och ha lite roliga lekar innan han somnar. Ska försöka hålla honom uppe lite längre imorgon men det ärr inte lätt nu när han slutat sova middag för han är helt slut redan vid 17.00 :)

Har firrat mig en jätte fin nyårsblåsa ossååå !!!

G O T T  N Y T T  Å R . . .

"-Nu kan jag va ifjed föj Eddie, mamma"


...Och här sitter Illbattingen♥ nedanför och väntar.. Hihihi--

Kommentarer
Postat av: therese

men hej. vi bor i Tölö :-)

2011-12-30 @ 21:56:25
URL: http://annuentherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0