Dec. 22, 2011

Hej. Vi mår bra men jag har inte ens tid att leva. Haha. Så hur ska jag ha tid & blogga?
Det är den stora frågan.....

Vi ser fram emot en helmysig jul tsm - Eddie's första. Utanför magen ialf;) Förra julen var det 1 mån och 2 dagar kvar tills han kom ut :):)



Vi har inte förberett några julklappar alls. Vi ville handla tillsammans och nu är han äntligen ledig några dagar Magnus så imorgon blir det hets-jakt i sista minuten. Lovely. Jag tycker dock det är mysigt.. Julmusik och sedan sätta sig & luncha! På kvällen imorgon firar vi jul hos hans mamma + f-ödelsedag eftersom hon fyller år.

Antingen drar vi vidare på kvällen till Trollhättan eller så åker vi på Julaftons morgon. Och firar dopparedagen där, sedan hem igen och fira juldagen hos SvÄrfar. Fullt ös medvetslös & ingen julro fast man har barn. Hihi, fast jag gillar ju att ha mkt att göra iofs men blir mysigt den dagen man har hus och bjuder hem folk så får dom som vill komma och resten skiter man i, slippa stressa runt (är ju vi med småbarn som ska slippa det) och ha julen som man själv vill... :)

Mår föressten fortfarande bra. Svullar hela tiden,



Vincent & Melissa chillar framf-ör Astrid Lindgren's jul förut idag med pepparkakor efter att ha fikat, jagats & lekt kurragömma tsm med Oliver.... :)




G O O O D  J U U U L
=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0