Väldigt sjuk.

Är väldigt dålig just nu. Det började i veckan när jag slutade med starka mediciner jag behövt ta länge.. Blev helt kallsvettig och jättedålig. Men det gick aldrig över så igår åkte jag in till Mölndals Akut, kallsvettig, helt slut, orkeslös, matt, yrsel så fort jag rör mig, skakis, helt undernärd. Har aldrig nån matlust, äter knappt något.
Var uttorkad så jag fick dropp o så var EKT't inte bra, var lite påverkan på hjärtat .. Så jag kan bara ligga ned annars blir jag helt yr och andfådd + att jag spyr och spyr så fort jag tagit en klunk vatten.. Väger 44 nu och barnen tar kål på mig.. Hahaha.. Men nu ligger jag i sängen hos mamma o pappa med näringsdryck o vätskeersättning o hoppas det ska vända..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0