17:14

Jag & Eddie ligger i sängen och myser. Han på min mage såklart. ♥ Man får verkligen passa på att njuta av bebis-tiden. Sen vill dom absolut inte ligga still och kramas på mammas eller pappas mage längre.
Det är sjukt mysigt och det är i n t e  ofta man har en nyfödd bebis hemma. Det är därför jag försöker att inte flänga runt nu i början (som man annars alltid gör juu) utan tar det lungt, i bebisens takt.

Skit samma om man inte gör så mycket mer än att halvligga i soffan/sängen. Kramas & ammar. Det är ändå då han mår dom bäst. Lugn & ro i sina föräldrars trygga famn . . .

Så här ska vi ligga resten av kvällen och hela dagen imorgon tills vi åker till Thn och hämtar hem storebrodern!:)Därför blir det film-maraton här. Har köpt mutcho gott to eat. . :) Mumsi!


Kommentarer
Postat av: Emmis

Låter himlans mysigt de =)

Du, jag fick ej sista delen på ditt mess as usual.. Måste va jag som har sån stenålderstelefon haha.

2011-02-18 @ 19:54:23
URL: http://emmazorro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0