17:45




Andra badningen för Eddie idag. Han njöt! ♥

Hänt idag då?
Jag har varit ensam med barnen medans Magnus varit i skolan & pluggat!!!
Innan han åkte fick jag frulle på sängen *Smarr*. . . Är helt färdig på mornarna nu med 2 barn.
Allt man vill är att ligga kvar i måånga timmar till :-) Det ska jag göra i helgen.
Då ska Vincent för första gången åka till Trollhättan till mormor & morfar helt själv. Nu har han blivit såpass stor att vi kan släppa iväg honom dit. Vi har inte velat det innan när han varit bebis & 1 år. Ingen är lyckligare än mormor & morfar nu!.. Hihi. Mormor skrev "-Skojar du?! Har aldrig blivit så glad", när jag smsade att han kommer i helgen.. Då fick jag dåligt samvete att vi inte släppt dit han innan!
Roligt för honom att få hitta på roliga saker + att vi får lite avlastning, det tar hårt på en att ta hand om en nyfödd & en 2åring. Mest psykist, för samvetet's skull. För Vincent är det verkligen inga problem med. My wonderchild! <3

Tittade lite på Brum gjorde Vincent imorse innan han vilade förmiddag, sen har vi lagat mos, köttbullar & brunsås. Min favorithusis... :) Sen kom pappan hem, då amma jag lill-krabban så gick jag & Vince ut själva..
Åkte rutchkana, gungade och busade. Sen fick vi springa in för vi höll på att få köldskador.. Så jag badade honom när vi kom in.. Lekt på rummet och dansat har vi också gjort.. Nu ligger han och papsen i sängen och kollar på film! Ni kan ju gissa vad jag gör? Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0