18:40

God Kväll . . .

Idag har Vincent varit på dagis mellan 9.30-14.30 (Han är där 15 timmar i veckan för att leka av sig med sina kompisar & för att inte förlora sin dagis-plats + att jag får ägna all tid för bebin utan att få dåligt samvete.)

Vi andra har typ suttit i soffan & ammat och sovit ett par timmar. Trots att vi sover super bra på nätterna så blir man ändå seg även om nattsömnen bara blir störd en liten stund under amning osv.

Annars har det inte hänt så mycket idag. Vi vill mest va hemma och mysa så här första tiden - Denna tid kommer aldrig mer tillbaka och man vill inte utsätta lillfisen för massa onödiga bakterier.
Imorgon måste vi dock iväg, jag Vince och Eddie och fixa det sista inför kalaset.

Vincent blir ju nämligen 2 år imorgon. Det blir massa kalajs och grejer hela eftermiddagen.
Så imorgon bitti smyger vi upp innan honom, förbereder och går in och sjunger med tårta, ljus och paket.
Han kommer nog bli chockad - Tårta på morgonkvisten :-)

Och idag blir Eddie-busen 2 veckor <3 . . Vincent & Eddie = Dubbel dos av kärlek ♥ ♥




Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Det undrar jag med, förstår inte dom som klarar att alltid ha håret utsläppt, wow säger jag! :D

2011-02-09 @ 22:45:28
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0