20:02

Umgåtts med min älskade vän Jenny (min fina kompis från Trollis som jag umgåts med flitigt i flera år innan jag flyttade hit) idag. Det var jättelängesen vi sågs och som alltid va det såå kul att få tid ihop.

Var helt slut imorse efter att natten varit sådär med myyyycket amning och tidig uppgång.. PUH.
& på mornarna så vill inte den ena ungen nåt så vill nästa det, man ska va glad om man slipper gå naken hela dagen för man hinner inte mycket=)

Vi har lagat mat ihop idag, myst med barnen, gick till bibblan så Vince fick leka av sig, kollat på kungsmässan & handlat. Vince va en marodör på Kungs. Pust.

Nu är mina ögon i kors, vi ska lägga oss i sängen & se på film. Får se hur lång tid det tar innan drömmarnas värld tar mig !!! :-P


(Försöker med all sin kraft att picka åt sig ett bröst, som vanligt.. Haha, han snappar åt allt som kommer i sin väg.. Förut trodde han min arm va ett bröst och sög tag för sitt liv så jag fick ett sugmärke-- Hihi, söta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0