Godmorgon fredag=)=)=)



Älsklingsboys'en imorse.. Vincent är så snäll mot lillebror.
Klappar på honom & håller i hans hand.<3 När han skriker kommer han fram till mig
och säger "-Ooj Mamma" & vill att jag ska ta upp honom.. Hihi!


Morgonen började 6.30 idag, så vi gick upp och titta lite på Bollibompa. Gjorde frukost, ammade, titta på bompa lite till, borsta bissar, ta på kläder, amma. Vince till dagis. Vi ska vila en stund sen ta en Lunch på stajn.

MYSFREDAAAAAAG ! !  ! !


                                  

Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Mys :D



Ja usch vad jobbigt det var med sticket. Bara jag såg den där stora nålen så kände jag att jag aldrig kommer klara av att se det så jag blundade hårt och försökte att inte gråta. Vilken tur att inte Minna började skrika, då hade jag nog brytit ihop! Hehe. Visst att det är för en bra sak men det är så jobbigt att folk ska sticka och hålla på i sin lilla älskling..!

2011-02-25 @ 20:23:42
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0