Kungsmässsssan

Hohoooo...
Jag, Mathilda & barnen har varit på Kungsmässan. Där ville Eddie ha mat heeela tiden, så fort vi gick från amningsrummet så blev han arg och ville ha igen. Så vi gav upp tillslut och gick därifrån, och då somnade han såklart. Haha. Vi köpte bröd och matade pippi'sarna med Vince innan vi tog bussen hem igen. Kom värsta flocken. Usch ;-P En jävel följde efter oss hela tiden efter detta och stod typ på mina fötter. Hur rädd som helst blev jag.

Nu sover Vince, och jag väntar på att lill-bäsen ska vakna för han har sovit länge själv i vagnen nu (Kors i taket typ då han alltid vill ligga på mamman's mage... Hihi)

Nu ska vi titta på 112 - På liv & Död. Mitt nya program ! :D

mammas gris imorse  matar pippi'na..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0