Lek & Bus

Idag har vi varit på Lek & Bus-landet. Vincent var i himmelriket, hoppade & studsade omkring, hihi.
Först lekte Magnus omkring med honom & sen jag. Tycker det är minst lika roligt som honom att klättra runt i dom höga klätterbanorna.. :):):)

Nu har Magnus åkt & ska jobba kväll. Vi har precis ätit grillad kycklig (Vincents älsklingsrätt) med potatissallad & Nu har vi börjat med lite lördagsmys framför Emil i Lönneberga.

Melodifestivalen ska jag kolla på sedan, all by my self . . Nej då, jag & Eddisen :-D

        

Skulle jämna till Vincent's hår lite igår med rakapparaten och det sluta med att han är helt skallig typ.. Hahahha, stackars lillskiten! Magnus blev ikke glad på mig ;) Lova att aldrig röra hans hår efter sist (då jag gjorde exakt likadant)... Hahhaa tur att det växer ut snabbt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Har också bechterews och letar efter andra som också har det. Vill gärna höra hur det går och vad du gör för att bli bättre, eller inte sämre. Fick diagnosen i höstas men problemen började för 7 år sedan. Är 40 med två tjejer, 10 och 13.

Lycka till med bebisen!

Johanna

2011-02-27 @ 01:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0