Mammas pojkar!!!!!!!!

Börjar bli lite tomt efter min stora kille här nu.(Är inte alls van vid att lämna bort honom juu)  Han är fortfarande iväg, dom fråga om han fick följa med till Gammelfarmor Elsa och ha kalas för faster Charlotte också, och det låter ju roligt för honom! Roligare än att sitta här...

Han är världens duktigaste min Vince. Lyssnar typ alltid vad man säger till honom, försöker hjälpa till med allt. När han är hungrig eller vill ha nåt så tar han sitt kök som pall och hämtar det han ska ha (Okej, nackdel ibland..hihi). - Men han är såå himla snäll och enkel. Lägger sig och somnar utan ett knyst varje dag och sover hela nätterna.
Det enda som har trotsar om är godis.. Det tjötar han om varje dag, och det går ju tyvärr inte att få hela tiden. Men jag klandrar honom inte. Jag är ju socker-beroendet själv. Därför jag bara försöker ge honom på helgerna, helst inte alls men nu har han ju väl fått smak på eländet!! :-P

Vi har vilat & sovit i lugn och ro, jag & Eddisen - Han har njutit för fulla muggar av att hela tiden få ligga emot mig. Han har inte vaknat en enda gång... Det är det bästa i livet för honom: Närhet & trygghet. Aldrig behöva lämna mammas trygga famn där allt är säkert!! =)<3

Mammas finaste pojkar i hela universum - Vilken storvinst jag fått i livet !! ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0