Trööttmamsi

SÖNDAG ! ! !
Magnus har jobbat hela dagen. Vi har myst i sängen framför Emil hela morgonen. Sen kom svärmor och gick ut på promenad med Eddie medans Vincent (och jag) skulle vila middag så vi kunde sova ordentligt utan att amma varje kvart..hihi (Ute kan han sova hur länge som helst nämligen.. iallafall 1-2-3 timmar, utan mat)

På eftermiddagen lagade vi pommes & hemgjorda köttbullar.. Är precis hemkomna efter en långpromenad och lite lek på en is-fylld lekplats. . Brr, riktigt kallt efter att ha vart ute så länge, och jag tog inte på ståbrädan. Det gör jag aldrig om för Vincent orka inte gå efter en lång bit och stog still utan att röra på sigg ^Morr^* Ville helst bli bärd i uppförsbacken också, men ikke!!! Så nu får ståbrädan alltid va på hädanefter .. (Han har vägrat att stå där nämligen, men nu får han bli tvingad. Haha)

Nu ska vi passa på att mysa ikväll. Gubben min har ju jobbat kväll i flera kvällar så nu blir det riktigt mys framför Solsidan och Bigbrother utröstning (Ja, jag vet. Men det är underhållande like hell.)

Säger bara GURKAN - Sinnessjukt rolig!!!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0