--

Dagarna rullar på.. Då var det tisdag redan. Magnus har åkt till skolan och vi har morgonmyst jag & Vince.
Blir inget dagis denna veckan heller, för säkerhetsskull. Trots att dom torkat ut. Jag är ju ändå hemma så att säga, så det är ju inte hela världen. Han leker med Kalle titt som tätt som också fick vattenkoppor så helt kompis-fri är han ju inte =)

Har lagt han för att vila förmiddag nu, ska vila en stund jag med. Är så trött, som vanligt.

Ska laga Pommes, beasås och kotlett sen när vi går upp så får vi väl ge oss ut på nån promenad sedan så vi får lite frisk luft. I Det här underbart roliga väder.

TJINGGGG..

Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Lucas

Vad gott det lät, hungrig blev jag!

Trevlig kväll!

2011-01-18 @ 15:09:30
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0