:-(

Så jävla ledsen =/ Det blir bara värre för varje timma, hela tiden. Nu kan jag inte ens stå på vänsterbenet för det gör så ont i höften.. Får släpa mig kring väggarna, tar en evighet att komma till toaletten.

Magnus ska gå och hämta mina kryckor strax. Ska jag få artros i även den höften och operera in en ny höftled där med när bebisen kommit? Jag står inte ut en gång till. *Gråter*
Vet inte vart jag ska ta vägen när jag inte kan ligga, sitta eller stå. Det känns precis som sist.. så jag antar att jag har den underbara turen igen.. Snälla gud. Låt detta gå över, att det inte är höften som är förstörd.:-(

Kommentarer
Postat av: Tina 22 år - gravid vecka 35

Men din stackare :( Usch och fy!

2011-01-09 @ 12:54:48
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Rayansine

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2011-10-27 @ 07:07:44
URL: http://rayansine.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0