20:22

Läkarbesök har det varit idag... Fyy vilken pärs det var att komma ut på isgatan utanför (gick inte att köra ända fram) och sedan ta sig in i en bil. Det skrek och gapades - Fruktansvärt... Inget jag gör om i onödan.

Sen tog det en stund från bilen och in. Läkaren konstaterade att det inte är Foglossning iallafall (Snyft. Mitt enda hopp, typ). Det yttrar sig inte på det sättet. Akut artrit förmodligen (Akut inflammation). Visste det, då var det dags för denna höften också då. Han skickade akut-remiss till röntgen där dom ringde och jag fick en tid på onsdag för kortisoninjektion in i höftleden med hjälp av ultraljud. Jag tror inte på det, det har aldrig gett mig effekt innan. Men han tror benhårt på det.. som alla andra läkare. Men saker & ting har tyvärr inte effekt på mig. Lär er det ;P

Magnus har tagit ned toahöjningen från vinden (är ju inte första gången man är mongolid) och höjt upp sängen så jag har det yttelite lättare iallafall..

Är helt slut efter färden idag. Mammas kråka ligger också helt färdig i sängen och snarkar efter en heldag på dagis. Han har aldrig varit där Mån-Fre så det blir nog en pärs för honom..Gosiii <3

Dricka hallonbladste nu och nana... Kyssis!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0