En läcker bil. Med vinnande stil.



LÖRDAG
... Och vad innebär det? Joo. Ny vecka = Vecka 37 ♥!!

Pappa och mina syskon kom igår kväll. Vi tittade på Let's dance och åt Tacos - En riktig fredagskväll med andra ord! :-) Pappa gick upp med Vince imorse så vi sov till 10:00 - Ljuuuvligt.

Nu har vi plockat iordning lite. Jag är fortfarande bra i min höft och ingen är lyckligare än jag!
Magnus är och handlar. Är tomt som bare den i kyl och frys. Finns det nåt tråkigare?

Jag & Mathilda ska gå till Kungsmässan och kika om en stund. Har lite saker att hämta ut.. Får se hur länge man orkar gå. Tar jag för snabba steg gör det svin ont ändå så man ska nog ta det lite lugnt så det inte kommer tillbaka.

På söndag börjar S O L S I D A N  igen.. *Lääängtar*. Så sjukligt bra.

Ush jag känner mig verkligen sleten.. Håret är förfallet, 3 stora finnar som sätter sig på varann på samma ställe hela tiden på kinden (har aldrig haft en finne förut), helt kritvit i fejjan och min brunkräm är slut.
Stackars mig. Jag tycker allvarligt synd om mig själv när jag ser mig i spegeln *Spyr*.

Tack och hej, orörda grej !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0