Im so sick and tired of this shit.



Varför blir man
(Jag - Fast det verkar som dom flesta blir sådana ändå. Haha) så sinnessjuk dom sista veckorna på graviditeten? Varje minut hoppas man på något tecken. Man vet att det aldrig, aldrig nånsin kommer hända men man hoppas ändå. När det inte händer blir man så besviken att man brister ihop totalt.

Jag vill inte umgås med nån, prata med nån. Jag vill helst sitta instängd i ett mörkt rum tills det händer något. Jag vill aldrig mer höra mig säga att "Ååh va mysigt att va gravid" för dom sista veckorna är ett rent helvete.
Tänk dom stackarna som behöver gå över tiden - Fy fan vilken mardröm för hormonerna.

Jag dricker Hallonblads & Basilika te med Nejlikor. Jag tror inte det funkar innerst inne för det sätter igång när det själv vill, men jag behöver något som kan hålla hoppet uppe.

Bl ä ä ä - Less, less, lesssssssssss.

Ska snart lägga mig i sängen och kolla på andra episoden Jordemödrar (Barnmorskorna på Norska) där dom föder barn. Det är sånt här mitt liv går ut på just nu. Längtar efter förlossningen? Jag? Neeejdå.


Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag drack också hallonbladste med nejlikor för att sätta igång värkar men såklart hjälpte det inte.

Det där med att längta sååå fruktansvärt så man blir deprimerad kände jag aldrig. Klart jag längtade mot slutet och ville att han skulle komma ut till oss men jag visste ju att han skulle komma ut rätt snart. Försök att slappna av. Bebisen kommer ju att komma ut om inte alltför lång tid. =0) Kramar

2011-01-17 @ 19:01:31
URL: http://nikkilife.blogg.se/
Postat av: Nicole

Usch, vad jobbigt! Då hoppas jagatt bebisen vill titta ut snart. =0) Och det kommer den att göra, inte om 500 år. ;) Vet ni vad det blir eller det ska bli en överraskning? Kramen

2011-01-17 @ 20:17:51
URL: http://nikkilife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0