In my bed ...

Vad jag gör?
Ligger i sängen och skriker smärtor typ. Dygnet runt. Varje halvtimma hasar jag mig med kryckorna till toaletten (en kvarts färd)... Tacka gudarna för att man inte är ensamstående.

Magnus & Vince ska åka iväg till svärfar sedan så dom kommer ut lite. I veckan blir det dagis för Vincent tills Magnus pluggat klart om dagarna. Kan ju inte ens sköta mig själv knappt så han har det bättre där.

Han trodde inte det va sant imorse Vincent när han såg ett par kryckor kom gåendes mot honom. Hahaha.
Han brukar alltid köra med mig på morgonen när vi satt oss i soffan för barnprogram.."Napp, törstig, mat, byta blöja" .. det ena efter det andra. Idag sa han inte ett ord. Han förstod och visste att det inte va nån mening.
MAMMAS SÖTGRIS <3<3

Nja. Jag får väl ligga här och vänta på bättre tider. Imorgon te.x -- Barnmorskebesök. Hur färden dit ska gå blir en annan historia.

"Mina bästa vänner."

Kommentarer
Postat av: Malin Larsson

Hej Emily!

Jag läser din blogg varje dag för att se hur det går för dig. Jag hoppas att värken och smärtorna ska försvinna men jag vet ju att det försvinner inte lika lätt som det kommer, tyvärr. Det är snart dax för förlossning, finns det möjlighet till en igångsättning tidigare än bf.? Ni kanske inte vill det? Jag hoppas att allt går bra för er. Kram Malin

2011-01-09 @ 21:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0