Smärtstillande

Guud så trött jag är.. Sov inte så mycket inatt då jag hade så ont. Låg bara & skrek och försökte vända mig om men gjorde lika ont hur jag än låg. Gah.
Försökte få tag på mina reumatologer idag, utan resultat som vanligt så fick sätta mig på Närakuten hela eftermiddagen idag för att sen äntligen få Citodon - Har försökt klara mig utan det nu en längre tid men nu går det inte längre. Men ska bara ta det när det är som värst.

Lillgubben sover och vi ska snart bädda ned oss framför en film i sängen och förhoppningsvis sova gott inatt iallafall.... Natti

Kommentarer
Postat av: maja-Style & Life by Leia

Usch vad tråkigt att du ska behöva ha så ont:( Är det värre nu för att du är väldigt gravid:)...ja jag är inte så insatt....



Hur gammal är V nu? En massa frågor...fast egentligen ville jag bara skriva att jag hoppas hoppas hoppas att du ska få må lite bättre nu närmsta veckorna tills den lille kikar ut! (och efteråt också såklart)



Kram kram

2011-01-05 @ 21:40:18
URL: http://styleandlifebyleia.se
Postat av: Tina 22 år - gravid vecka 35

Oliver är min hund, hehe :) Han går på hunddagis på dagarna så att han slipper vara ensam medan jag jobbar, men nu medan jag är sjukskriven går han också på dagis (fast jag är hemma) eftersom jag ska vila och inte får fysiskt anstränga mig, så långa hundprommenader undviker jag helst.

Men idag är Oliver hemma - jag tar kortpromenaderna och sambon går lite längre :)

2011-01-06 @ 12:35:52
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Lina

Har du testat om det funkar att ta Propavan, sömntablett? Då får ta den när du är gravid. Fast den kanske inte fungerar om du har så ont? :/

2011-01-06 @ 14:11:27
URL: http://www.adperpetuum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0