Trååååkigtttttt

Goddag allesammans.

Här är det som vanligt, Sängliggandes :-).. Sisådär kul men har börjat vänja mig lite. Känns jobbigt att inte sköta om min lilla plutt. Att han får va på dagis för att jag inte kan klara av att ta hand om honom. (Kan inte böja mig ned & krama honom eller nåt =/ Lyfta upp honom gör för ont...)
Fast jag antar att han har det bra mycket roligare där än i sängen med mig.. Hihi. Han springer in på dagis och vinkar med sina små fingrar överlycklig "-Hej hej pappa" .. Gooos . ♥ 

Har iallafall fått hit min frukost
efter många om och men.. Ligger även och dricker Hallonbladste !
Får se om jag kommer i badkaret sen så hade det varit skönt med ett bad. Men inget jag vågar göra när jag är ensam hemma ifall jag inte kommer ur - haha, kul att stå där hela dagen och gorma liksom !

Magnus sålde våran bil igår, skönt att bli av med skiten som aldrig startar. Känns inte så tryggt med 2 småbarn och så startar inte bilen när man står utanför affärerna och ska hem liksom.. Så nu är det ganska brådis med att köpa en ny. Ska även åka till Babyproffsen och hämta ut babyskydd till lill-bäbin, så dom får montera fast bägge barnstolarna ordentligt på bilfirman...
Vi funderar på denna :

Volvo V50 1.8 F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0