TröKSöndag

Det märks att det är söndag idag -- Myy god, vilken seg dag.
Iofs har vi ju haft sjukstuga med Vincent hela veckan och jag själv som inte kommit ut innan så det är väl inte så konstigt att det börjar bli segt. Gah!

Vi var iallafall ute i friska luften en snabbis förut. Men regn, slask, grus och grått väder är sådär faktiskt.
Men lite frisk luft är alltid skönt. Allra helst när man kommit in sedan.

Har lagat Lax, potatis och hemgjord Dillsås till middag - Det är så gudomligt. Vincent älskar det också.
Hans koppar har typ torkat nu tror jag. Han har varit så duktig under denna sjuktiden. Inte kliat, inte gnällt.. Ingenting. Jag som hade väntat mig det värsta. Det gör jag alltid, så kan det bara bli bättre sedan.

Grejat lite med babykläderna här nyss.. Vi myser lite i sängen med barnprogram nu och varvar ner innan kvällen. Jag ska göra en redigt kladdig kladdkaka till  S o l s i d a n  som har premiär idag - Programmet som gud skänkte från ovan ... :):):)

SNART NY VECKA IGEN - HÄRLIGT. . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0