Vatt(en)koppor!!

Ännu ett nederlag:
Vincent blev full av vatt(en)koppor igår & 39 graders feber... Inget dagis med andra ord på länge ;-D Som tur är verkar han inte särskilt påverkad ännu, lite slöare kanske men han har inte ont eller kliar ihjäl sig, men jag antar att det kommer att komma - Mammas prickekorv<3
Så är det alltid här. När alla bekymmer kommer så kommer dom samtidigt så man knappt kan härda ut och tror inte att livet kan bli jävligare.

Här ligger jag samtidigt liksom och inte kan ta hand om mig själv. Skulle va på röntgen 10.40 för kortisonspruta men kunde inte ta mig dit så fick en ny tid kl 14:00 med liggande ambulans-transport istället för det var otroligt viktigt att göra det just idag, och det hoppas jag verkligen har lite effekt så man kan leva - Är man 23 eller 83? Det är den stora frågan. Kroppen är nog värre än en 80årings.. Haha.


Prickarna syns inte såå tydligt här men det är massor av nya på väg,
och han har massa i hårbotten och baken.. Han kommer bli full av prickar =/

Kommentarer
Postat av: Nicole

Det är inte säkert att det blir så farligt. På bvc sa dom att ju mindre barnet är när den får vattenkoppor desto mindre syptom som klåda m.m. Hoppas det stämmer så han slipper få det alltför jobbigt stackaren!

2011-01-12 @ 13:03:18
URL: http://nikkilife.blogg.se/
Postat av: Tina 22 år - gravid vecka 36

HOPPAS verkligen att det hjälper lite! Kram

2011-01-12 @ 14:04:18
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Jess

Hej Emily!

Vilken fin blogg du har!

Jag är en tjej i Göteborg på 31 år som i höstas blev mamma och då jag sedan graviditetsmån 7 dragits med rygg- och höftsmärtor nattetid som inte har gått över än trots att det gått många månder sedan förlossningen misstänker man Bechterews sjukdom. Jag har sökt efter information och kom då in på din fina blogg:)

Om du vill svara så skulle undrar jag hur du diagnostiserades för Bechterew och om dina symtom också uppstod i samband med graviditet och hur de kom.

Hoppas du vill svara:)

Kram Jess

2011-01-12 @ 17:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0