12:48

H Ä R L I G A   F R E D A G . . . Så himla skönt när man vet att det vankas helg. Äta extra gottig middag, dricka nåt gott vin på kvällen och smaska chips. Veta att man är tillsammans hela familjen under helgen.
Dock så ska jag ju jobba lördag & söndag kväll. Men det är bara från 16.00-21.00 så det blir ju hela dagen tillsammans ändå ju;) Skönt & komma bort o få lite "semester" också. Haaaaaha.

Vi har städat här denna förmiddagen. Det blir så himla smutsigt fort och det kryper i hela mig varje gång jag ser det och ändå har jag aldrig tid att ta det för det är nånting med barnen heeeeela tiden. Så hinner alltid bara ta det värsta.

Har ju spöregnat så det passade ju ypperligt för en sån förmiddag. Vi har även badat alla tre, ätit frulle, lagt Eddie igen, plockat efter Vincents alla bravader han gör så fort jag kollar bort, gjort & ätit Lunch och nu sover dom middag.

Jag ska titta runt lite på nätet och se om det finns någon ny smarrig fredagsmat jag kan göra.
Eller om det blir Kinamat, lite småsugen på det. Vincent älskar det också. Se om babe'n vår vill ha det också;)
Köpa nåt gottigt till Vince så blir det tända ljus, nåt smarrigt att äta på och film innan han lägger sig. Som alltid på helgerna.. Hihi "Fjedas Myyyys", säger han.

GOA ÄLSKADE LILLA "EDDA/EDA" (Som storebrorsan säger) BLIR SNART 6 MÅNADER <3

Kommentarer
Postat av: Malin Larsson

Jag hoppas att allt är bra med dig och din familj! /Malin

2011-07-30 @ 10:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0