25 grader trots moln...

Fy Sjutton vilken natt. Lilla Eddie verkar inte vara den som gillar att sova 12 timmar i streck direkt. . . Han vaknade varje timma hela natten. Mat 2 gånger och sedan vakna. Pigg för dagen kl 03.30... Tjuta av lycka och väcka storebrodern. Hade ont i magen och försökte dra honom i vagnen för att få honom att somna igen.
Vincent kom upp och sen tillslut vid 5.30 så gick Magnus upp med dom och jag somnade om till 10.30.

Går ju an när man har sovmorgon men det händer en dag i veckan, annars är det bara att knalla upp utan en blunds sömn på hela natten och fullt Ös medvetslös resten av dagen. Jaja inget att gnälla över. Thats life, livet som två-barnsmamma:) Alla barn kan ju inte sova 19-07 varje dag som Vince..Hihi, även om jag inte slutar hoppas på det.

Har duschat och piffat till mig lite, det gör alltid att man piggnar till och får mer ork. Om en stund ska vi åka till Åsa Beach;)♥ Bästa stranden..Kände på vattnet igår hos svärmor och det var sjukt varmt. Jag som ALDRIG tycker det, är världens badkruka. Så då är det verkligen varmt med andra ord, så t.om jag kanske tar årets första dopp.

Åka förbi Magnus mormor på hemvägen för fika och hämta vår kamera som legat glömt lääänge. Blir det mkt fota igen! =)

LISEBERG FÖRRA SOMMAREN. MED "EDA" alldeles ny I MAGEN...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0