Fallens Dagar Helgen

G O O D M O R N I N G . . . .

Här hemma har vi varit uppe ett par timmar. Eddie vaknar ungefär vid 05 helt öööverlycklig, skriker av lycka. Det gör väl kanske inte riktigt jag kan man säga. Hahhaa.

Vi har ätit frulle av det lilla vi hade kvar hemma. Vi ska ju åka idag så får handla när vi kommer hem igen.
Badat har vi gjort jag och pojkarna. Det är en sån mysig och rolig stund tillsammans :-]

Nu tittar vi på Du är inte klok Madicken, som blivit en favvis här hemma. Jag älskar den ocksåå. Hihi.
Ska snart se om Karlsson på Taket är något för Vince. Jag tycker han är hemsk, ser ut som en mini Lasse Kronér..Hihi men är väl inte jag som ska gilla det heller.

Ska bli såå kul att komma iväg igen. Idag händer det dock inte så mkt när vi kommit fram. Idag är det Mams&Paps min's tur att roa sig så då ska vi ha alla barnen hemma kväll / Natt i huset och mysa !!!

Imorgon blir det däremot en tur till staden på dagen så ska Vince få göra massa kul. Cirkus, karuseller (hoppas jag det är iår) och Popcorn och massa annat kul. Langos m å s t e  vi ju äta också. MUMSSS. Den kvällen är det deras tur att ha alla barn.
Jag vet dock inte om vi är så sugna på Öltält men vi kommer va sjukt nöjda över att bara strosa runt, utan barn och få va oss själva en stund. Blir kanske nån middag nånstans och massa vin. Funderar på att gå på Veronica Maggio konserten ;) Vi får ju såklart inte missa Fallpåsläppet också.
Vissa är trött på samma saker varje år men jag är traditions-enlig och tycker man får passa på att roa sig medans det väl händer lite roliga saker. Annars är ju livet detsamma hela tiden. Variation förnöjer så att säga ;-D ♥

Nä nu ska jag packa det sista innan Magnus kommer från jobbet. Då åker vi.
TJ I II NGELING ! ! !





Kommentarer
Postat av: Emma

Va mysigt det låter. Hoppas ni får en super mysig helg!

2011-07-15 @ 15:17:36
URL: http://diabetesemmis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0