Goodmorning Lördag (;

Eddie vaknade ganska så mkt inatt och sedan ville dom båda pojkarna gå upp 05.50, så jag kände mig sinnessjukt trött eftersom jag tog ett par glas Rosé igår också (Ej van) så var ganska seg när jag vaknade.
Trodde inte jag skulle överleva men det gjorde jag. HAHA.

Pysslade om i hemmet. Tog på oss kläder, Lite Bompba.. Fixade god helgfrukost : Äggröra, ölkorvar, melon vindruvor, ostar, skinkor, jordgubbar, Yoggi & Oboy. Magnus hade sovmorgon idag så jag gjorde en bricka till honom på nattduksbordet med detta på.. Och så klippte jag ut ett hjärta där jag skrev ett litet kärleksbrev.
Vilken lovely fru jag är va;)? - Hahahha. Och här om dagen när han var sjuk köpte jag med Slitz hem till honom.
Har inte kommit på om det var bra eller dåligt gjort ännu. Hahahha. Men hallå, vad har dom som inte jag har då?
HAHAHHAHA......

Eddie gillar sin storebror väldigt mycket nu. Han är helt faschinerad av honom..Skrattar så han kiknar så fort Vincent gör något och vänder huvudet efter honom om han går någonstans. Goooos ♥

Både igår och idag har vi inte haft någon Magsjuka så nu åkte Vince & Papsen iväg till Badhuset för lite egentid=)=) Han tjöta ju om det här omdagen "-Badhuset... Jag Illaj Sååån". Hihi <3

Kanske åker iväg för nån Lunch hos svärmor efteråt. Den som lever får se;)

Så SÖTA PYJAMASER... Till Eddisen:




OCH MIN LILLE VINCE är också i behov av Pyjamas av lite större Storlek snart..

Denna hade han nog gillat -Djurbesatt som han är. (Ikke lik sin mor men det är bara att spela med att djur är sååå underbara...:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0