Oh My God

FY FAN. Ungarna har kört musten ur mig idag. Ett glas rött & choklad nu innan ZZZZZZZZZZZZZZZZ.´

((Var hos svärmor för en stund sen. Magnus skulle hjälpa sin brorsa att koppla in Sitt nya X-box och vi fick Pizza.. Skulle handla på hemvägen... Barnen skrek ikapp hela vägen till affären *ÅngestAttack* Vincent skrek hela tiden inne i affären. Eddie var nöjd eftersom han blev bärd. Skrek ikapp hela vägen hem båda två. Kallabalik när vi kom hem medans Eddie ville ha mat, sövas, Vincent också medans vi skulle packa upp varorna och fy fan. Ibland känns det som man bryter ihopppppppp))

Orka knappt mer än 50Mg av Godnattvällingen vi testa nu ikväll, Eddie. Ska trycka i han lite till vid 23 för soooooooov inatt tack. Nu ska jag fan njuta av mitt röda glas vin och en cigg för det är jag VÄRD.

Kommentarer
Postat av: michaela med bebis

det var du verkligen värd! ett glas rött lät himla gott...får man säga så när klockan är knappt nio på morgonen ;)

2011-07-20 @ 08:48:33
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Tofva. Alfies Mama

åh fyttifanken, jag skulle också vilja ha ett glas rött.. YUMMY!! :D

Vad roligt att du vill vara med i min tävling :D

2011-07-20 @ 10:41:27
URL: http://www.rosaprinsessa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0