V I N B Ä R .

NYSS HEMKOMNA från en förmiddag utomhus. Vi knalla upp till Dagiset och lekte där. Vidare på en prommis. Plockade massor av Smultron, Hallon & Vinbär. Gick förbi Hugo, Freya & deras mamma som ville att vi skulle komma in & leka. Efter nån timma gick vi hem och laga Lunch och nu sover dom lite middag. Eddie vaknade nyss & skrek, drog han dock i vagnen och då kunde han inte motstå sömnens värld ;) Han va ju helt övertrött och behöver sova ett par timmar nu för att inte va gnäällig.. men är väl ingen risk, och sover han länge vaknar Vince och tvärt om.. Så om jag vågar mig på nån Nap vet jag inte.

                                                              
                            
                  M I N   G O A   G O A   L I L L A   V I N C E   T H E   P R I N S   P Å   V Ä G   U T . . .  : ) : ) : )



                          

När Magnus kommer från jobbet sen
så tar han med sig Vince till sin moder & tvättar bilen... Då kan vi passa på att packa för imorgon blir det såklart Trollhättan & Fallens dagar ! (;

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Tack för stödet! Kände att jag behövde avreagera mig om just precis dom där kommentarerna :D

2011-07-14 @ 20:20:21
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0