Vincent&Mamma - Dagen

Igår förmiddags hämtade Farmor upp lilla Eddie ett par timmar så jag bara fick ro om min "stora" lilla kille. Vi åkte till badhuset & busade, gick till Söderstadens lekpark i solen och sedan bort till Leksaksaffären där vi köpte Målarfärg. En riktig mysdag och Oj vad lätt allt blir när man bara har en att tänka på. Men det var såå skönt när min lilla bebiälskling kom hem så jag fick pussa på honom. Vill inte lämna bort honom alls egentligen för jag har kontrollbehov när han är så liten och kräver så mycket, men måste ju tänka på Vince också... :-)

GLASS EFTER BADET =) DET BÄSTA VINCE VET<3




"SKRATTA DÅ VINCENT?"  DÅ SER DET UT SÅHÄR. HAHAHA.


ÅKER BUSS MED MAMMA



MÅLAR MED SIN NYA MÅLARFÄRG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0