10:13

Läste nu att man ju ska tömma bröstet vid amningarna.. Det gör vi typ aldrig, det visste jag inte att man behövde. Säkerligen därför jag fått Mjölkstockningen sen kom jag på en väldigt bra grej, hoppas jag.

Att om vi börjar tömma brösten ordentligt vid varje amning så kanske han inte behöver äta hela hela hela tiden så vi inte kan göra någonting annat. Han brukar nämligen alltid somna direkt så när han vaknar ska han ligga där igen, och så om och om igen. Det gick ju bra med första barnet att ha det så men jag vill ha tid för min stora kille också. Mår skit pga detta nämligen.

Att jag inte tänkt på detta innan, nu ska han inte få somna så HOPPAS jag verkligen att detta kan hjälpa lite så han inte behöver äta varje halvtimma (eller hela tiden) iallafall :-D


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hur har det gått?

Hur vet man att man tömt bröstet? Och hur lyckas du få honom att inte somna, har samma problem nämligen.

2011-03-22 @ 15:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0