21:20

På väg från svärmor och till bilen nyss (i deras trädgård där det var helt kolsvart) så ramlade Magnus på en stor stubbe.. och han höll o lilla Eddie (som tur var låg fastspänd i Babyskyddet) så han var ju redan ganska långt nere så det blev nog bara en kort liten duns i gräset.. Men va jätte hemskt för jag såg inte vart Eddie va, om han va skadad eller nåt så jag lyste med lampan på mobilen och så såg jag babyskyddet som stod lite snett bara..
Magnus fick ganska ont i handen!!!

Fyyy..tänk om min underbara älskade lilla 5 veckors bebis skadat sig. Då hade jag brytit samman :(
Nu ska jag bara krama honom, äta massaaaa gottigt så här på fredagskvällen (öhm och alla andra kvällar också men det låter bra med fredagskväll..haha) och kolla på Bigbrother som är så fruktansvärt roligt och underhållande!!!

Nattiii. . . .

Mammas groda på BB.. Hihi ser rolig ut när ansiktet blir helt snett när han ligger mot mig.
Men sååå GOD & SÖT & UNDERBAR !!!!


Kommentarer
Postat av: Nicole

Usch vad jobbigt! Skönt att det gick bra iaf. Kraam

2011-03-04 @ 22:43:50
URL: http://nikkilife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0