H-lvetes skogen !!:(

På eftermiddagen idag så bestämde vi oss för att ta en långpromenad i Kungsbacka skogen så Vincent skulle få leka lite där efter dagis..

När vi börjat gå där märkte vi hur sjukt mkt is det var på cykelvägen. Det gick inte att gå överhuvudtaget.
Jag hade tagit på mig vårskor som var hur halkiga som helst. Det gick inte att få grepp under fötterna liksom.. man bara gled och så skulle man putta på vagnarna i uppförsbackarna.
Jag var helt livrädd att tappa vagnen för det var världens uppförsbacke vi fastnat i och man bara gled. Var typ gråtfärdig och våga inte gå nånstans, stog så en jävla stund sen fick Magnus skjuta på båda vagnarna och jag kröp upp. HAHAHAHHA (tänk er synen. Var t.om 2 som såg mig. HAHAHHAHA Sinnessjukt)

Sen fick jag värsta skovet. Bäckenet låste sig och jag kom ingenstans mitt på isen där. När jag väl kom iväg gjorde det svin ont och då är jag alltid rädd för att ramla för man dör hellre än att det hugger till så fruktansvärt.

Trodde aldrig vi skulle komma ur den jävla helvetes-skogen. Var precis som i en rysarfilm.
Sen skulle vi ner för en hemsk nedförs-isbacke (stup typ) med vagnarna och jag som knappt kunde röra mig. Magnus fick ta båda vagnar igen och jag fick typ glida ned centimeter för centimeter för det gjorde så ont.

När vi äntligen efter många om och men kom fram till bilen och man kunde slappna av så brast allt typ .

Den skogen kan fan brännas ner till grunden....

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0