Hemma på Hyllan igen !!!

Hej & Hååå. Vi har precis kommit hem från Trollhättan. Åkte dit igår för att gratta lillebror som fyller 7 bast på tisdag :-) Han fick en vår-jacka av oss..

Vi har ätit gott och kollat på melodifestivalen - Brolle kom sist=/ Sån skön låt, tycker jag!

Idag promenerade vi ner till Överby, mötte upp min moster som jag inte träffat på typ 3 år. Vi åt på Max och barnen fick fina kläder. Ammade lite och bytte blöja innan Magnus & Vince hämtade upp oss och vi åkte tillbaks till Kungsbacka igen. Vincent sitter tyst och njuter hela vägen i bilen och Eddie sover alltid. Det är skönt. Tyvärr hinner jag aldrig träffa alla jag vill träffa :( Man får ta det lite pö om pö typ. Någon varje gång.

*Borta bra men hemma bäst* - Nu varvar vi ner och väntar in Solsidan.

Är så himla tillfreds med mitt liv. Har aldrig varit säkrare på det eller lyckligare.
♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0