Lilla lilla sjukling !!!

Köpte en nässug förut och den gjorde under. Dock börja han kvälja sig för en stund sen, känns som han försöker spy hela tiden och det rinner slem från munnen. Ser ut att va jätte obehagligt för honom=/ Vet inte riktigt hur man ska hjälpa honom mer än att lyfta upp honom och smeka honom på ryggen så att det förhoppningsvis ska komma upp. Håller på att ringer sjukvårdsrådsgivningen och höra vad dom säger.

Har iallafall gjort det mysigt för lilla älsklingen!! (Vet att babysittern alltid ska stå på golvet men nu ligger jag bredvid honom hela tiden)


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Haha ja, vist är dom lika! :) Och den där reklamen irriterar jag mig också på, den sätts på så fort man råkar dra musen över den och eftersom det är blogg.se´s reklam kan jag inte ta bort den eller göra något åt den heller :(

2011-03-16 @ 19:27:00
URL: http://madeleines.se
Postat av: Tina - Minnas mamma

Lilla stackaren då :( Det måste vara jobbigt att vara sjuk när man är så liten!

2011-03-17 @ 19:26:28
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0