Mars 21, 2011

Idag medans jag legat i sängen hela dagen har Magnus och Vince haft en heldag ihop. Dom har varit på badhuset och varit ute och lekt :-) Kul för dom!!

Här ligger febern fortfarande på runt 39 hela tiden o ont i bröstet. Min lilla bebis får panik så fort jag lägger ner honom. Hela hela dagen (Och alltid iofs.. haha men lite extremt idag) . Saknar baby-gungan vi lånade när Vince va bebis.. Så fort han blir dragen fram o tillbaks i vagnen eller blir guppad går det bra men så fort man slutar eller lägger ned honom så vaknar han.. Och då är han bara glad om han får ligga på tutten.. Haha, han är en riktig lite tjockis.. Låren korvar sig.. Hihi, sååå söta!! =)<3

Jag får väl ligga vidare o frysa här och hoppas man blir frisk nån gång!!!



Vår fina tuffing på väg till badhuset. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0