Mina gudomliga barn.

Brr. Mår pissdåligt med feber fortfarande. Mår illa också men inte hänt så mkt mer med spyeriet än förut som tur är. Har dock ont & är öm på en viss punkt på ena bröstet. Kom & tänka på mjölk-stockning men jag är ju magsjuk!?

Min lilla Vince är på väg hem idag istället. Ingen kunde köra imorgon så då ville vi inte va utan honom mer.
Har tänkt på honom hela tiden o inte mått bra riktigt. Man är inte hel utan hela familjen hemma =/ Usch blir nästan lipig bara jag tänker på honom.. Är så himla löjlig jag vet för han har det jätte kul o få hälsa på hos mormor/farmor ibland men räcker några timmar nästan. Nu har det gått en hel dag.

Magnus vill inte heller va utan honom mer. Han är som jag och har inte mått bra när han inte är hemma.
Löjliga föräldrar - Kanske, men älskar dom mer än livet själv och dom är inte så stora, eller han=)

Mina finaste underbaraste killar i hela världen. Ni är mitt liv, mitt allt.



Vince & Papsi läser bok. (I förrgår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0