Mysig torsdag!!

Tack för era kommentarer ang att vi ammar jämt! Napp provar vi varje dag men det passar inte herrn i smaken, eller han vet inte hur man suger på den och den visste inte Vincent heller när han var en liten bebis. Den åker bara ut och han blir irriterad.

Imorgon ska jag dock köpa en flaska, prova att pumpa ut mjölk och ge honom med flaskan. Kan kanske hända att han får ta i massor från mina bröst och att det går segt. Och går det inte ska jag prova varannan ersättning.

Idag är jag äntligen feberfri. Smärtan i bröstet är minimal jämfört med tidigare och det känns också lovely.
Det firade jag och barnen med att leka på lekplatsen i solen en timma imorses. Brummade dit med bobby-caren. Gunga och åkte rutchkana med Unni på dagis och hennes papsi.

Efter en stund kom Magnus och hämta oss så åkte vi till Noa's ark. Det är en öppen förskola som ligger på en bondgård. Man får klappa katter, hundar, kaniner, getter, rida häst&vagn, ha sångstund med barnen, grilla korv och fika. Ett helt underbart ställe och vi ska åka dit varje torsdag nu när våren och sommaren kommer. Idag blev det inte så länge för det blåste lite väl mkt nordanvind.

Some picts from today:

   

Kommentarer
Postat av: Linus mamma

Ang nappar - har ni testat runda?

Typ http://surrovich.blogg.se/images/2010/bambino_napp_rund_105274286.jpg



Dock finns inte just dessa kvar, men babypfroffsen har fått in något nytt märke, så gå in och fråga efter en rund sugnapp! Vet flera (speciellt små killar) som bara tagit dessa runda. Kan helt klart vara värt att testa!



Skönt att du är feberfri igen, och vilken mysig dag ni verkar haft!

2011-03-24 @ 22:05:53
Postat av: Johanna

Hehe, jag är inte inne på min blogg så ofta märker jag.

Boob är ett märke som gör amningskläder, http://www.boobdesign.com/

Sök på boob design på googel så får du upp webbutiker som säljer dem.. de kostar lite med man kan ju unna sig ett eller två linnen att ha under andra kläder.



Ser att lillen inte vill ta napp.. jobbigt, antar att du testat olika.

Min tjej tog eska i början, sedan börja hon tycka att dom var konstiga å då gick jag över till mam och de funka.

2011-03-25 @ 00:32:19
URL: http://mittmirakelevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0