Öf--?!

Zzz, va jag är trött ! Natten har varit sådär. Han har så gärna velat sova Eddisen men han har stört sig på snuveriet och det täppta så vi har vaknat till som tätt och sugit med nässugen, lyft upp honom och lagt ner honom (på en stor kudde). . .  Osv osv.

Så precis när vi hade somnat in imorses kom Vince upp. Försökte dra mig så länge som möjligt men sen fick jag dåligt samvete och knalla upp. Ska sova gärnet nu när han snart ska sova förmiddagsvilan !!!

Funderar på att gå en sväng till Öppna förskolan i eftermiddag. Beror på om svärmor kan köra för vågar inte ge mig ut på promenad sååå långt när Vincent står på ståbrädan och helt plötsligt inte vill stå där mer och vägrar gå. Ingen härlig visa det där, att bära på en skrikande ungepå 13.5 kg samtidigt som man kör vagn och vet att det tar 40 min med massa backar innan man är hemma :D

Tjohej så länge. . .



På ÖF när Vince va 7 månader (Hösten 2o09) . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0