Please don't leave me

Nu ligger vi i sängen och väntar på alla kvällens Tvprogram. Jag måste låta som världens tråkigaste för dom som inte har barn själva (och va jag själv hade tyckt att jag var dötråkig bara för lite mer än 2 år sen) Haha men det är mys och enda gången på dagen det är lungt !! :-)

Och jag missade såklart inte programmet alla verkade ha följt igår .. *En unge i minuten* - Vilken flaschback vi fick från vårt katastrofsnitt. (Med Vince) Värsta händelsen i våra liv (och även det bästa såklart), Så himla traumatisk upplevelse.Har nog fick men för livet efter det. Man tänker på det mycket efteråt.  Dom liksom bara skriker "Nu ska barnet ut, hinner inte berätta något".. In flyger 10 olika pers, kastar ner en i sängen, ut i korridoren med sängen där man ligger naken inför alla, springer in på operationssalen, trycker in kateter det snabbaste dom kan, kastar sprit över hela magen och trycker för sövningsgrejen i ansiktet. Gud va jag va rädd och grät. Magnus också där i rummet vi tidigare var. Ingen berättade något för honom. Han var helt förstörd och trodde det var kört för oss båda. Stackars gubsen. Jag sov ju ändå liksom.

Men ut kom han helt frisk och perfekt. Lilla Vincent.


Första mötet mellan mammaochVince - 3 timmar efter att han kom ut ♥
Han var sååhungrig och roffade åt sig bröstet med ett nafs:-) !!

Har ganska ont i mitt bäcken även idag så ska ta på värmedynan där nu.

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Vilken härlig bild!!!!!

2011-03-08 @ 21:52:17
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0