Regn & Rusk idag.. =/

GODDAGENS!!!:-):-)
Sovit alldeles ljuvligt inatt, som alla andra nätter. Han vaknar o så ammar vi sovandes typ, varannan timma så man är ju nästan helt utvilad på morgonen även fast man på dagarna är konstant trött ändå.

Så skönt & smidigt att amma. Hoppas vi kan fortsätta länge. Jag har ju jäkligt ont vissa dagar o då känner jag liksom.. varför utsätter jag mig för det här?! (När läkaren säger att jag bör sluta för det inte är bra för kroppen att ha sån smärta ofta) Men dagarna jag är smärtfri känner man att man är såå glad att man kämpade sig igenom dom onda dagarna så bebin får det bästa. (Orkar inte tjöta om att ersättning också är bra såklart så folk inte behöver ta åt sig för det antar jag att alla redan vet) Frågan är hur länge man orkar i längden.

Det var fullt ös och internsivt denna morgonen med båda smågossarna. Orsaken? HIhi för att vår kära vän Emma (med bebi i magen) skulle komma hit och fika vid 10. Man kan verkligen inte ha en tid att passa med småbarn. Är den ena glad, är den andra ledsen.. Är inte den ena hungrig så är den andra det och sen så bajsar dom typ samtidigt och man ska på nåt klurigt vis hinna få på sig själv kläder imellan det också. Som tur är så behöver inte allt va perfekt när man får hem folk. Värre när man ska gå ut, då måste ju allt va klart liksom.

Jag har lärt mig att man får komma ut när det passar en själv (På lekplatser osv) och det brukar inte bli förrens på Ef.. För när man väl är färdig med allt på förmiddagen är det sen dags för vilan.. Haha, och när man vilat klart så ska det på nytt bytas blöja och man ska laga mat, göra klart efter det Osv innan man kommer ut. Hahhaha. Ett under att man nånsin kommer ut överhuvudtaget faktiskt.

Blir iallafall lite enklare snart när sommarn kommer och man kan slänga på sig en klänning & flipflop & bara springa ut *Underbara tanke*

Nej nu ska jag se om Vince lyckas sova middag idag, iallafall... Hoppas hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0