S0L*

Känns helt fantastiskt att snön är borta och himlen är klarblå med sol om dagarna nu. Man behöver inte sitta "inlåst" mer utan livet kan börja igen... :-)

Under eftermiddagen/kvällen har vi varit hos svärmor på god middag, var ute på altanen och tomten läänge och lekt i solen. Så skönt när Vincent kan plufsa omkring som han vill, man ser hur han stormtrivs med det och man vill ha ett hus - Bums, inte om typ 5 år. NU.

Lite senare kom farbror Joakim, tant Sofia (med Vincents andra kusin i magen) och kusin Leo (ett halvår äldre än Vince) . . . Såklart lite sura miner för barn ska alltid ha den andras leksak och det pallade inte Vincent med för han hade inte sovit middag på dagis idag..  Han har krånglat i flera dagar med vilan på dagen. Ska han sluta med den nu? Han behöver ju den verkligen fortfarande... Hmm, man vet inte om man "ska stå på sig" eller inte för är man inte trött så är man ju inte, men han blir ju det under eftermiddagen om inte annat.. Hmm.

Jaja och sen gick dom (kusinerna) ner en sväng till havet med farmor innan vi åkte hem med 2 väldigt trötta killar - Vincent somna snabbare än han la sig på kudden, han är föressten så himla himla himla go. Jag vill bara pussa ihjäl honom när han hela tiden lär sig nya ord, förstår allt man säger och bara är helt jäkla underbar<3

Just nu ligger jag med en go skrattande bebis bredvid mig som kollar på Babymobilen som dinglar över honom. Jag Har krypit ner under mitt täcke, nöjd med dagen =)=)


Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Här snöade det igår :(

2011-03-31 @ 15:57:41
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0