Skön dag!!

Har vart en härlig dag.. Gick upp med småpojkarna vid 6.30 tills klockan var typ 8.00 då tog Magnus över (Han är ledig även på måndagar, gööött) då gick jag & Eddie och la oss tills klockan var 14.00 (!!!) Fatta, haha. Ammade ju såklart med jämna mellanrum men vi sov samtidigt båda två.

Vince va på dagis tills kl 14.30 så det var bara att ta på sig & knalla dit. Sen gick vi ut på långpromenad hela familjen, följde med Magnus till allergimottagningen. Köpte med oss mcdonaldsmat hem som vi åt. Skulle gjort Kallops men det får bli imorgon istället när man har mer tid för den ska ju stå och puttra ett par timmar.

Väl hemma plocka vi iordning lite, dammsög och Magnus hängde tvätt. Såg ut som faaan rent ut sagt.
Nu är det finare och jag har tänt doftljus som luktar vanilj.

Såhär ser det ut för barnens del just nu:


Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Hur mycket har Eddie på sig nu i vagnen när ni är ute? Det är så svårt tycker jag!

2011-03-15 @ 14:10:29
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Sooooooooooooofie

Men å vilka fina kläder Eddie har på sig! Ja älskar mössan! =)



Och du - TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK för dagens bästa kommentar!!! tack tack tack!! det värmer mitt hjärta!!



Stor kram!!



PS!! Hör stora snarkningar från vardagsrummet... suuuuuuuuuuuuuck, vad ska man göra åt karlskrället? Vi som skulle se på film ;-P

2011-03-15 @ 21:16:23
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0