Snörvel #

Lilla Eddisen har varit jätte snörvlig i näsan hela natten. (och nu också) Jag har fått sitta upp så han ska få lättare att andas. Det låter så himla otäckt så vi har varit jätte oroliga, som man alltid är när dom är såå himla små !! =/ Usch och fyy.

Får se till att köpa Nezeril och koksaltslösning, även en ny nässug. Den Vincent hade är alla delar borta på typ!!!
Mammas lilla kråka. Nu ligger han med en jätte stor kudde så han halvsitter i princip, då låter det mkt bättre och verkar va lättare för honom. . .

Han är även 7 veckor idag ♥ Största kärleken som finns = Mina ljuvliga boys ;)

Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Stackaren..!

Jag har hört att man kan droppa lite bröstmjölk i näsan och att det ska vara helt kanon mot täppta och snoriga näsor.

2011-03-16 @ 10:32:48
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Haha Micke och Lova eller jag och Micke? :P

2011-03-16 @ 15:35:57
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0