Solig lördag !!!

Kortisonet höll sin verkan i kroppen i ca 2 månader. Inte illa ändå. Igår kväll och inatt kom dock smärtan tillbaka. Kunde knappt ta mig ur sängen eller gå. Så det blir att boka ny tid så fort som möjligt.

Det går ju som sagt i skov så under morgonen blev det lit bättre efter smärtlindring. Vi har provat i 2 dagar att ge ersättning en gång på eftermiddagen och då får han ro att sova resten av kvällen sen då han vill snutta mest. Men sen resten av dygnen så får han bröst som vanligt & det har gått jätte bra än så länge. Härligt.

Vince kom in vid 5.15 och ville komma upp, jag kämpade mig ur sängen länge & väl för att gå med honom in till sitt rum igen och somna om. Dra upp benet i sängen en kvart innan jag var uppe igen. Sen kom han tillbaks efter en liten stund igen men jag hade ingen lust att gå upp. Höll på att dö när jag sedan vakna upp & märkte att klockan va 8.45 - Så länge har han sovit en gång i sitt liv innan =) Han somnade alltså om, helt lovely.

Vi käkade Frulle med Mathilda och stack ut i vårsolen. . .  En seg promenad till Söderstaden för lek på lekplatsen och sen en fika på Karma.

Har även ätit god lördagmat nu på eftermiddagen och nu ska vi ha en mowie-night jag Magnus och Mathilda.. :) Hon åker hem imorgon igen!!

HEEEEEEEEEEEEEEEEEJ . . . . .


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Nej den verkar inte ha kommit ut på hemsidan än, hittar den varken på norska eller svenska - men den är ju så nysläppt att den kanske kommer där snart :D

2011-03-26 @ 21:25:46
URL: http://madeleines.se
Postat av: Tina - Minnas mamma

Jag tror som du, att om bebisen inte blir lyssnad på så blir den kläning. Jag såg det på en dokumentär om förlossningsdeppression en gång faktiskt. Mamman hade liksom "skjutit ifrån sig" sitt barn eftersom hon mådde så dåligt och bebisen fick ligga och skrika och skrika för mamman orkade inte och klarade liksom inte av att ta tag i det. Bebisen blev väldigt kläning och kunde inte vara självständig för att den var så rädd att bli lämnad hela tiden :( Så sorligt..

2011-03-27 @ 11:23:38
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0