Spricker av käärlek!!!

Är helt utmattad. . . Magnus & Pappa kör halva vägen var så Vincent får komma dit (Till sin mormor, morfar, Kevin & Mathilda i Trollhättan) och leka med dom och ha kul i 2 dagar, slippa sitta och kolla på när vi ammar heeela tiden. Har så sjukt dåligt samvete för det så vill bara gråta ihjäl mig.

Vill ge massa tid till min stora älskade kille också :( Men vi sitter bredvid varann och kramas samtidigt, pratar och kollar på film eller läser bok.. och han verkar inte bry sig det minsta. Bara jag som gör det förmodligen.

Försöker komma ut på saker så han ska också ska få kul. Går ut med båda killarna, åker buss med dom till ställen. Men oftast slutar det med att nån av dom skriker, inte vill gå mer, en annan som vill ha bröst och då springer Vincent iväg. Man vågar sig knappt ut med dom själv längre =) HAHA. Livsfarligt juu!!
Sen tycker han ändå det är goast att komma hem, slänga sig och vila.. Haha, han är en riktig gosegris =)¨
(Längtar tills körkortet för då kan man ju ta bilen överallt och bara slänga in dom i bilen sen om dom blir jobbiga och snabbt vara hemma. Nu dröjer det ju hur länge som helst innan man är hemma igen efter att ha vart ute. Då drar man sig för att göra det och känner sig inlåsta)

Men nu får han leka av sig med sin morbror Kevin (som är 7år), och moster Mathilda (12år), åka och bada, så kanske dom skulle till Kyrkans barntimmar innan han kommer hem. Så kul han kommer få.

Plus att jag kan få vila upp mig, få igen lite sömn & bli piggare. Då är man en bättre mamma, än en som är totalt utmattad. Det är inte Vincent som gör mig utmattad men när man ammar på nätterna heeela tiden och man väl får somna vid 6 så vaknar ju Vincent såklart halv 7 som sovit sen 19 kvällen innan.

Magnus pluggar ju, fick plötsligt ingen Csn längre så nu måste han både plugga till Elektriker och jobba så han får en lön. Det är skola och det är dubbelpass. Otroligt kämpigt för honom och för oss som måste klara det mesta själva.

Det är kämpigt . . . (Och alldeles alldeles underbart. Man spricker av Kärlek tills sina två underverk) Man vill finnas för alla men det är såå svårt. Är ändå glad för jag har 2 glada killar som aldrig skriker eller är jobbiga. Vincent finner sig i allt, är världens goaste kille och Eddie är glad så länge han har tutten.

Längtar som sagt tills vi kan va ute lite mer, för då blir det bra för alla. Vince får leka och Eddie kan sova i vagnen utan att hänga på mig hela tiden=)=)

Nu ska vi fortsätta packa hans väskor, gå ut och gunga en snabbis innan pappa Magnus slutar och ska köra halva vägen. . . Hej så länge !!!

Kommentarer
Postat av: k

Du verkar väldigt stark! Helt klart en förebild för andra mammor!

2011-03-20 @ 11:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0