The dayyyy

Ovädrets oväder har det varit idag. Jag har därför vägrat utevistelse. Jag avskyr att vara inne en heldag och tycker att man ska intaga iallafall lite frisk luft varje dag. Men ikke idag.
Aldrig att jag utsätter mig och barnen för den tortyren. Haha, fruktansvärt att bara kolla ut genom fönstret.

Därför har dagen rullat på sakta men säkert för mig & Vince här hemma idag (Eddie hänger med han också, mest sovandes. Med tutten i mun) Lite tv-tittande på morgonen. Vincent har börjat vakna 5.30-6.00. Det känns absolut inte roligt ska jag säga er - En timma gör mycket på morgonen. Allra helst när nattsömnen ofta blir störd. Usch & Fy.

Så jag tog med täcket ut till soffan när det var bomba- dags och slumrade, till och från till kl: 8 typ.
Frukosttajm efter det.
Vid 10.30 kom vår vän Rosa hitsom är mamma till Vincents dagiskompis Hugo med lillasyster Freja så killarna fick busa av sig lite och äta Pannkakor innan förmiddagsvilan.

Sen har vi mest haft tråkigt. Ätit Lax med potatis och hemgjord dillsås -Sjukligt gott vareee.
Badat Vincent.

Magnus har varit på plugget hela dagen och sen när han slutade åkte han till jobbet för att jobba kväll.
Han kommer hem lagom till Bigbrother, då ska vi titta på det och äta choklad innan vi somnar.



Fina storebror Vincent innan läggdags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0